аз залагам на замърсена помпа за високо налягане
Известие
Collapse
No announcement yet.
Помпа или регулатор ?
Collapse
X
-
http://avel-trade.com/userfiles/imag...AT_CPp_006.jpg На този адрес е обяснено за всеки проблем.За гаснене по време на движение дават задръстен филтър на регулатора.Още утре ще я закарам да го почистят.
Comment
-
@Denkata97 - прочети пич, сменил съм 4 датчика, като имам 2 в запас в момента. Единият е чисто нов от магазина! Не питай колко струва, че когато го поръчах и платих бях в прединфарктно състояние!
@lordliness - Сипал съм добавка Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 и мога да кажа, че се усеща една по-равномерна работа на двигателя студен, по-лесно пали сутрин и все едно някак мотора утихна. Особено при ускорение на 60 градуса температура на мотора.
Подготвил съм 5 стъклени епроветки с разграфение до 50 мл., дебела дъска с куки, които да я закачат на капака, маркучи и накрайници за обратното за всяка дюза за да меря обратното. Тези дни ще сменявам филтър, че като нищо до половината е пълен с парафин и какво ли не!
После ще пиша за резултати.ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment
-
В самата помпа за високото почти няма какво да стане - над всеки помпен елемент има само 2 клапанчета (сачмички). И наистина по-често не прави налягане, отколкото свръх- такова. Има регулатори за налягане с една много фина цедка отпред (не знам за JTD такива ли са), която се задръства и почват проблемите.
Comment
-
Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение...Сипал съм добавка Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 и мога да кажа, че се усеща една по-равномерна работа на двигателя студен, по-лесно пали сутрин и все едно някак мотора утихна. Особено при ускорение на 60 градуса температура на мотора.
Ще взема да го пробвам и аз...sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеИлчо,много го хвалят този Бардал
Ще взема да го пробвам и аз...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Този бардал го чух на едно летище дето правеха гонки Коментираха че го сипват само за гонки но сипвайки го пипат настройките на колата Променят количеството на подаваното гориво защото тази добавка била по гъста или по рядка не помня точно Коментирам само от дочути разговори Сипвайки я си коригират горивните смесиALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Съотношението за похвали е 6:1.
6 позитивни мнения и теми и 1 колега от нашия форум, който е писал, че му разяло гумичките.
Не е от отработило гориво от реактори ВВЕР1000 Б320 , споко
Ха-ха-ха, незнам. Аз на този етап съм доволен честно. Днес изгорих 20-те литра с това гориво. Утре сменям горивен филтър и ще видим как ще е, като закача отново МАП-натия файл. С него колата вървеше ПЛАШЕЩО!!! Дано пак е така и да нямам светещи дюзи по таблото.
Това обаче, не отменя тестовете на дюзите!
Помпата при мен правеше свръх налягане. 1600 бара при 100% отворен регулатор! Вървеше много добре.
Някъде по компа трябва да имам лог в момента на гаснене даже. Пак казвам, колегата Илко (Ilko) от Монтана, който ми прави ремапа направо се хвана за главата. Неговите думи бяха :
"Тръгнала помпа прави малко налягане. Твоята прави повече от достатъчно. Даже бих казал много повече. Излей тези ла.на от резервоара си, сипи си хубава нафта и покарай.
Да, ма не. Аз съм тъп и упорит. Смених регулатор, 5 дюзи, помпа и... проблема си остана. Всичко слагано без регулатора и датчика на рейката е 2-ра ръка (помпа и дюзи), но проблема си остана. Незнам. От дуспа в тъч. Бях писал, че може и да съм ненормален карък, и да съм си сложил като моите дюзи и помпа.
Сменил съм още маркучите на обратното, трипътниците на дюзите, продухвал съм обратното с компресор.
Всичко е уж образцово.
Колата на празен ход не го правеше и го правеше в неистовите жеги - 40+ градуса и тя загряла на 90.
Студена тоя проблем го няма! А и като захладня - сутринта тръгвайки от Враца за Козлодуй го нямаше.
Махнал съм чипа - чат пат когато беше голямата жега пак аха да забие - за момент губи ума и дума и пак тръгваше.
Имах и преди проблеми с паленето. От 1 година го нямам обаче - пали и гасне, а като запали - играеха оборотите. Сега няма нищо такова. Други добавки не съм сипвал. След този проблем съм зареждал само на Лукойл и ОМВ.
Никакви ТУБИ ПЕТРОЛИУМ!ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment
-
Здравейте колеги! Подобен проблем се появи и при мен... Преди да я закарам на ремонт - смяна на масла и филтри , ремъци и шайби колата работеше без никакви забележки.. След смяната на всичко горе споменатото - на 5-10км от сервиза се появи грешка check engine и колата повече от 3000 оборота и не мислеше да вдига...На следващия ден в същия сервиз на диагностиката показа високо налягане на регулатора....-грешката се изтри , но решаване на причината поради която се появи тя - не,майсторите се заеха с друг проблем , а за този репликата беше - ГАСИШ - ПАЛИШ И ТРЪГВАШ..!!На път от София за Петербург същата грешка и нерви 2800км..... Имаше моменти когато колата беше с изключен двигател и след това за известно време обороти се вдигаха, но....Преди да я закарам тук на диагностика ми се искаше да чуя мнения , ще са от полза ...Благодаря предварително...
Comment
-
Първоначално публикувано от samokov69 Покажи съобщениеЗдравейте колеги! Подобен проблем се появи и при мен... Преди да я закарам на ремонт - смяна на масла и филтри , ремъци и шайби колата работеше без никакви забележки.. След смяната на всичко горе споменатото - на 5-10км от сервиза се появи грешка check engine и колата повече от 3000 оборота и не мислеше да вдига...На следващия ден в същия сервиз на диагностиката показа високо налягане на регулатора....-грешката се изтри , но решаване на причината поради която се появи тя - не,майсторите се заеха с друг проблем , а за този репликата беше - ГАСИШ - ПАЛИШ И ТРЪГВАШ..!!На път от София за Петербург същата грешка и нерви 2800км..... Имаше моменти когато колата беше с изключен двигател и след това за известно време обороти се вдигаха, но....Преди да я закарам тук на диагностика ми се искаше да чуя мнения , ще са от полза ...Благодаря предварително...
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеВ самата помпа за високото почти няма какво да стане - над всеки помпен елемент има само 2 клапанчета (сачмички). И наистина по-често не прави налягане, отколкото свръх- такова. Има регулатори за налягане с една много фина цедка отпред (не знам за JTD такива ли са), която се задръства и почват проблемите.
Сипвах добавка - колата работи супер добре вече.
Ще взема да си върна мапнатия софт и да пробвам с няколко давания на газ до дупка. За сега честно не ми се отваря помпа.ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment
Comment